Μαύρη μέρα για να είσαι εργαζόμενος στην πολύ ταλαντούχα Bungie, εφόσον τα ποσοστά δείχνουν πως θα συγκέντρωνες αρκετές πιθανότητες να ανήκεις σε αυτούς που απομακρύνθηκαν από την εταιρεία. Μέσα από ένα blog bost του CEO της εταιρείας, Pete Parsons, επιβεβαιώθηκαν οι πολύ θλιβερές φήμες πως η Bungie καταργεί τους ρόλους 220 ατόμων που εργαζόντουσαν στο στούντιο, περιπλέκοντας όμως την καριέρα αρκετών ακόμη developers.
Προτού σας μεταφέρουμε αυτούσια μερικά από τα διπλωματικά λόγια του διευθύνοντα συμβούλου της, να εξηγήσουμε ότι το προαναφερθέν νούμερο αφορά καθαρά αυτούς που έχασαν τη δουλειά τους. Από εκεί και πέρα εξηγείται πως άλλοι 155 προγραμματιστές πρόκειται να μεταφερθούν σε άλλη ομάδα της Sony, υποστηρίζοντας φυσικά διαφορετικά projects, ενώ μία μικρότερη υπο-ομάδα περίπου 40 ατόμων πρόκειται να στελεχώσει ένα μία ολοκαίνουρια εταιρεία, ώστε να μην πάει χαμένο το τρίτο παιχνίδι που είχε η Bungie στα σκαριά (action game σε νέο sci-fi σύμπαν).
Ορίστε μερικά αποσπάσματα της στενάχωρης αυτής ενημέρωσης:
“Σήμερα το πρωί, μοιράζομαι με όλους σας μερικές από τις πιο δύσκολες αλλαγές που χρειάστηκε να κάνουμε ποτέ ως στούντιο. Λόγω του αυξανόμενου κόστους ανάπτυξης και των αλλαγών στον κλάδο, καθώς και των ανθεκτικών οικονομικών συνθηκών, έχει καταστεί σαφές ότι πρέπει να κάνουμε ουσιαστικές αλλαγές στη δομή των εξόδων μας και να επικεντρώσουμε τις αναπτυξιακές προσπάθειες εξ ολοκλήρου στο Destiny και το Marathon.
Αυτό σημαίνει ότι από σήμερα, 220 από τους ρόλους μας θα εξαλειφθούν, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 17% του εργατικού δυναμικού του στούντιο μας.
[…] Καταλαβαίνω ότι όλα αυτά είναι δύσκολα νέα, ειδικά μετά την επιτυχία που είδαμε με το The Final Shape. Όμως, καθώς πλοηγηθήκαμε στις ευρύτερες οικονομικές πραγματικότητες τον περασμένο χρόνο και αφού εξαντλήσαμε όλες τις άλλες επιλογές μετριασμού, έγινε απαραίτητη απόφαση να επικεντρώσουμε εκ νέου το στούντιο και την επιχείρησή μας με πιο ρεαλιστικούς στόχους και βιώσιμα οικονομικά στοιχεία.
[…] Για περισσότερα από πέντε χρόνια, στόχος μας ήταν να κυκλοφορήσουμε παιχνίδια σε τρία διαρκή, παγκόσμια franchises. Για να πραγματοποιήσουμε αυτή τη φιλοδοξία, δημιουργήσαμε πολλά έργα επώασης, το καθένα με υποστήριξη από ανώτερους ηγέτες ανάπτυξης από τις υπάρχουσες ομάδες μας. Τελικά συνειδητοποιήσαμε ότι αυτό το μοντέλο υπερέβη τα όρια του ταλέντου μας, πολύ γρήγορα. Επίσης, ανάγκασε τις δομές υποστήριξης του στούντιο μας να κλιμακωθούν σε μεγαλύτερο επίπεδο από αυτό που θα μπορούσαμε να υποστηρίξουμε ρεαλιστικά, δεδομένων των δύο βασικών προϊόντων μας υπό ανάπτυξη – του Destiny και του Marathon.
[…] Θα υπάρξει καιρός να μιλήσουμε για τους στόχους και τα σχέδιά μας, αλλά σήμερα δεν είναι αυτή η μέρα. Σήμερα, επικεντρωνόμαστε στη στήριξη των ανθρώπων μας.”
Συμπληρωματικά στα όσα δημοσιεύθηκαν, ο Jeff Grubb υποστήριξε πως ο Hermen Hulst, ένας από τους δύο CEO του PlayStation, έχει αναλάβει την ηγεσία της Bungie, η οποία θα χάσει την υποτιθέμενη “αυτονομία” που θα είχε ως τμήμα της Sony Interactive Entertainment.